Кошик
3712 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (67) 361-71-78
Нововолинськ, Україна
Кошик
"АвтоДім"

Дизельний антигель Liqui Moly Diesel fliss-fit K 1 л. 1878

  • Готово до відправки
  • Код: LIM5131/1878

992 

922,56 

Дизельний антигель Liqui Moly Diesel fliss-fit K 1 л. 1878
Дизельний антигель Liqui Moly Diesel fliss-fit K 1 л. 1878Готово до відправки
992 922,56 
+380 (67) 361-71-78
Kyivstar
+380 (67) 361-71-78
Kyivstar
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Дизельний антигель — Liqui Moly Diesel fliss-fit K

Об'єм — 1000 мл

Дизельний антигель Liqui Moly Diesel fliss-fit K (депресорна присадка в дизельне паливо). Являє собою комбінацію різних високомолекулярних, беззольних хімічних сполук. Дизельний «антигель» Liqui Moly Diesel fliess-fit K запобігає зрощуванню парафінових кристалів, що випадають у дизельному паливі за низьких температур. Отже, дизельне паливо не втрачає рухливості та вільно циркулює паливними магістралями автомобіля, вільно проходячи через пори паливних фільтрів. Ефективність «антигелю» залежить від фракційного складу дизпалива та наявності в ньому аналогічних присадок.

Працює за допомогою обволікання окреслених на холоди частинок парафінів у дизельному паливі, не даючи утворюватися великим згусткам. Дизельний антигель підтримує паливо в рідкому стані, забезпечуючи його подавання в двигун і проходження через фільтри в морозну погоду. Зменшує температуру застигання дизельного палива в мороз. Покращує змащення паливної апаратури. Абсолютно безпечний для двигуна, тому що не містить хімічних розчинників. Зручний у застосуванні. Склад відповідає німецькому промисловому стандарту EN 590.

Властивості
Істотно покращує фільтрованість дизельного палива в холодну пору року й, особливо в перехідний період від «літнього» до «зимового» виду палива (згідно з німецьким промисловим стандартом EN 590). Висококонцентрований склад простого застосування.

Технічні дані
 Колір: світлий/прозорий
 Щільність за 20 °C  : 0,91  г/см3
 В'язкість за 20 °C  : 22,1  мм2/сек
 Зольність  : 0,04  (вага. відсоток)
 Темп. займання  : 68  °C
 Темп. застигання: - 9  °C
 Поліпш. фільтруємо. EN 116: до -10 °C, залежно від якості ДТ
 Дозування: 1:1000, відповідає 0,1%

Поліпшення фільтрованості за німецьким промисловим стандартом DIN 51 428: до 10 °C, залежно від вихідної якості дизельного палива

Сфера застосування
Призначений для найсучасніших дизельних систем — присадка розроблена за високими стандартами як щодо безпеки для самих систем автомобіля, так і щодо екологічних норм. Використовується для підтримки палива в рідкому стані за низьких температур до -31 0С. Цієї ємності вистачає на 1000 літрів палива. Флакон має зручний ковпачок об'ємом 25 мл на 25 л палива.

Для будь-якої якості дизельного палива для забезпечення зумовленої холодом експлуатації в зимовий період у дизельних двигунах легкових і вантажних автомобілів, а також у автобусах, будівельних машинах і стаціонарних дизельних двигунах.

Застосування
Для досягнення заявленого ефекту дизельний «антигель» додається перед заправленням у бензобак. Слідом заливається дизпаливо, що має температуру вищу від 0 °C у відповідній кількості. Дизельний «антигель» не може додаватися в паливо, яке втратило рухливість, тому що присадка не має «розморожувального» ефекту. Для забезпечення оптимального ефекту з запобігання осадженню парафінів необхідно додавати присадку для поліпшення плинності приблизно за 5 °C до досягнення точки помутніння.

Дозування: 25 мл досить для 25 л дизельного палива

 

ДИЗЕЛЬНИЙ АНТИГЕЛЬ LIQUI MOLY
Снігові заноси, морози, ускладнений пуск двигунів — для автолюбів це найбільш неприємні чинники, які є невіддільною частиною справжньої російської зими. І якщо з першими двома проблемами ми нічого зробити не можемо, то забезпечити надійний пуск двигуна можна, якщо утримувати автомобіль у порядку та стежити за працездатністю всіх систем. Але для власників автомобілів із дизельними двигунами каменем печіння може стати якість і сезонність палива, від якого найбільше залежить успішність пуску дизеля. Щоб найменшого ступеня залежати від якості дизпалива, необхідно придбати спеціальні присадки — антигелі або депресори. Якість і працездатність таких присадок ми й вирішили перевірити, а щоб згадати про дизельні палива та їхні властивості, пропонуємо вам витримку з статті, яка була опублікована в Internal-27 журналу «АвтоДіла» за 2003 рік.

ЗИМНЕ І ЛІТНІЄ
Взагалі-то, якщо температура повітря не екстремально низька, «зимове дизпаливо» має поводитися пристойно та не випадати в осад. Але на наших заправах дуже часто під виглядом зимової солярки люють літню, маючи з цього прямий інтерес, адже зимове паливо дорожче за літній. І ось чому. Літнє дизпаливо відрізняється від зимової більшої концентрації так званих довголанцюгових молекул парафінів, які кристалізуються вже за позитивних температур. Сильно зменшити їх кількість можна ще під час переганяння нафти, якщо замість покладеного для вигони дизпалива інтервалу температур 180-360 градусів зупинитися на 320 градусах. Тоді довголанцюгові парафіни в солярку не потраплять, але й самого палива вийде майже в півтора раза менше, відповідно й варто буде дорожче!

ЩО МІСТИТЬ З ТОПЛИВОЮ ЗА ОХОЛОДЕННІЮ
Під час охолодження дизельне паливо мутніє — це парафіни переходять у твердий стан і випадають в осад. Таке помутніння не небезпечне, поки не почнеться агломерація — з'єднання молекул парафінів у великі згустки. Щойно парафінові агломети стануть співрозмірними з діаметром мікропор фільтра тонкого очищення палива, фільтр виявиться заблокованим білим парафіновим гелем. Паливо перестане надходити до двигуна, і всі спроби завести його ні до чого не приведуть.

КРИСТАЛІВ — ПОВОЛЬШЕ, РОЗМІР — ПОМЕНШЕ
Через економічні переваги на нафтопереробних заводах виробляється переважно літня солярка. Перетворити її на зимову можна двома шляхами — депарафінізацією (за допомогою карбаміду або спеціальних молекулярних фільтрів — цеолітів) або додаванням депресорних присадок. Позбавлення парафінів влетить у скарбничку, тому частіше користуються присадками. У паливо вводяться, наприклад, полімери метакрилової кислоти або сополімери етилену з вінілацетатом. Є два механізми дії таких добавок. Перший полягає в тому, що молекули депресора осідають на кристалах парафіну та не дають їм зрости у великі агломети. А в другому разі депресори, навпаки, зі зниженням температури створюють штучні вогнища кристалізації парафінів, притягаючи їх до себе. В підсумку в обох випадках кристалів парафіну виявляється більше, ніж у солярці без депресора. Але розміри кристалів набагато менші, і вони не так швидко забивають фільтр тонкого очищення.

Отже, додавши до літньої солярки антигель, можна самим перетворити її на зимову, а також поліпшити роботу зимової солярки за сильних морозів (кстати, ніколи не можна бути впевненим на всі 100%, що під виглядом зимового палива на заправці вам не запили літнє). На жаль, розчинити кристали парафіну, що вже утворилися, неможливо (паливо саме має «відтаяти»), тому вміст баночки з антигелем треба заливати перед заправлянням, або принаймні коли паливо ще не встигло загустити.

ЯК МИ ТІСТОВАЛІ
Випробування проводилися в лабораторії, що має акредитацію Держстандарту на проведення випробувань у сфері нафтопродуктів.

Всі зразки випробувалися на літньому дизельному пакованні, у яке вводилися присадки в максимальній концентрації, зазначеній на пакованні препаратів. Споживчі якості оцінювалися за такими показниками низькотемпературних властивостей паливних:

1) Температура помутніння палива — температура, за якої парафіни, наявні в паливі, переходять у твердий стан. Візуально цю температуру можна визначити за початком утворення осаду. Цей параметр визначався за ГОСТом 50066.

2) Гранична температура фільтрування — найважливіший параметр для двигуна. Це температура, у разі досягнення якої дизпаливо забиває фільтр і перестає надходити в паливний насос високого тиску. Визначалася за ГОСТом 22254.

3) Температура застигання — тут усе просто, це температура переходу дизельного палива в твердий стан. Визначалася за ГОСТом 20287.

Характеристики
Основні
ВиробникLiqui Moly
Країна виробникНімеччина
ТипДизельний двигун
Об`єм1000 мл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 922,56 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner